Monday, September 6, 2010

A Beginner

Assalamualaikum dan selamat sejahtera aku ucapkan pada semue blogger.
Aku masih baru lagi dalam blog ni dan kalo ade ape2 recomendation mengenai blog ini yang mngkin ingin dikongsikan bersama juz leave a comment because i'm still A Beginner on this blog....blog ini bertujuan untuk mengisi kelapangan yang ade dan mungkin juga tempat untuk aku bercerita sesuatu mngenai diri aku, hobi aku dan mungkin perkembangan luar kot...ermm...and one more thing, kalo boleh, blog ini aku nak dalam bentuk santai dan tak ade puitis2(eg: delusi,estetik,illusi dan pekejadah aram lg ntah...hee~)...kalo ade salah silap dan ayat pelik2 harap dimaafkan...ok...that's all from me...bye..
~huahuahua.....akhirnya buat jugak!!~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...