Wednesday, December 22, 2010

Gillerfull

Hello every readers. Sejak aku tubuhkan blog aku ni, belum pernah aku cerita lagi ye kat korang ape maksudnye Gillerfull. Mase awal post pun aku tidak menceritakannye. Maybe aku terlupa kot. Awal2 bese la. Blur sikit.

Ok lah. Gillerfull ni sebenarnye gabungan daripada perkataan Giller which means Gila yang aku amek dari tajuk lagu OAG(korang pernah dgr lgu die??) dan full yang bermaksud penuh. So, apabila digabungkan jadi lah Gillerfull dimana maksudnya yang aku sendiri memandai terjemahkan iaitu penuh dengan kegilaan...Hahahaha...Tapi aku tak berniat untuk merosakkan bahasa cuma i just want to be creative with the words. Lagipun dalam blog ni je. Kat luar tak ade nye aku gne ayat ni...Huhuhuhu...

OAG


Idea ni pun keluar sebab dulu aku banyak dengar lagu OAG and dorang suka jugak campur2 perkataan which is interesting like fantasilusikan(fantasi + Ilusi), imaginasilustrasi(imaginasi+ilustrasi) and macam-macam lagi la. Best jugak rasenye dan sebab tu la aku pun nak try buat and aku letak kat tajuk blog aku. Tapi buat mase ni blog ni tak ade la mende yang gila2 lagi sebab aku pun agak busy buat mase ni and tujuannye pun untuk mind purged aku dan ape2 yang bermain2 di fikiran aku la. Kalo nak tengok perkara yang pelik2, i think banyak blog yang sekarang ni ditubuhkan untuk itu dan menarik banyak pembaca. Lagipun ape lah sangat yang ade dengan blog aku ni berbanding dengan blog orang lain...Huhuhuhu...

So, tu je la aku nak cerita kat korang untuk kali ni. Best jugak kalo selalu update blog ni. Tak ade la bosan sangat ye. Ok lah. Nanti aku rase nak update lagi aku post lagi...SEKIAN...ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...